Úvodní stránka > Referencia > Hodnotenie firiem zákazníkmi > Call centrum na realizáciu prieskum verejnej mienky - CATI

Call centrum na realizáciu prieskum verejnej mienky - CATI

Informácie o dopyte
Dopyt: Dopyt: hľadáme call centrum na realizáciu prieskumov prostredníctvom telefonátov
Fotogaléria:  
Prieskum CATI Mafra Call.pngŠtatistika prieskumu Mafra Call.png
Popis zadania:
Dopyt na realizáciu CATI prieskumov: Popis zákazky: hľadáme call centrum na realizáciu prieskumov prostredníctvom telefonátov Špecifikác...
Realizácia: Bratislavský kraj
Kvalita výsledku: Vynikajúce
Pomer cena/výkon: Vynikajúce
Úroveň jednania: Vynikajúce
Celkové hodnotenie:  Po zadaní projektu výborný reakčný čas. Cieľom bolo zrealizovať prieskum ako sú firmy pripravené na GDPR 2018.

Zadanie:
- 300 dokončených dotazníkov
- kvóty podľa krajov
- počet zamestnancov 5 až 10/ 10 až 25/ 25 až 50
- obratové položky

Hlavnou výhodou call centra je kvalita telefonických operátorov. Malý nedostatok je kapacita call centra ale zvládli prieskum v dohodnutom termíne.

Ďakujeme za spoluprácu
Dohodnutá cena: Neuvedené
Skutočná cena: Neuvedené
Vloženo dne 17.05.2018   
 
Informácie o dodávateľovi
Meno firmy: Mafra Call - Mafra Slovakia a.s.
E-mail: Info@mafracall.sk
Telefón:  +421 850 001 051
Ulica a číslo: Nobelova 34
PSČ: 831 02
Obec: Bratislava
Web: Navštíviť

Hodnotenie firiem zákazníkmi - pozrite sa na realizované dopyty

Ďalšie hodnotenie