AAADOPYT.SK šíri osvetu cez prvú imidžovú kampaň.

<< Zpět na výpis

25.02.2013

Dopytový systém AAADOPYT.SK spúšťa celorepublikovú mediálnu kampaň pod názvom „Koniec predražených služieb“


Práve k začiatku mesiaca marca 2013 bude spustená masívna mediálna kampaň, ktorá podporí predovšetkým brand AAADOPYT.SK a zároveň bude šíriť osvetu tzv. dopytových systémov, inak tiež porovnávačov služieb.

„Cieľom kampane je rozšíriť povedomie o značke medzi širokú verejnosť a podporiť dominantné postavenie na trhu dopytových systémov,“ uviedol Jakub Sklenář, výkonný riaditeľ spoločnosti AAADOPYT.SK, s.r.o.

„Celkové poňatie kampane bolo inšpirované aktuálnymi potrebami súčasnej populácie. V prvej časti kampane sme sa zamerali na podporu brandu ako takého a to cez úderný vizuál s hlavnou myšlienkou „Koniec predražených služieb“. Na túto časť kampane bude naviazané kreatívou podtrhujúcou jedinečnosť a potrebnosť každého súčasného remesla či profesie a to s novým claimem „ Istota dobrej ponuky“, ktorý korešponduje ako s potrebami dopytujúcich tak dodávateľov jednotlivých služieb na slovenskom trhu.

Smer, ktorým sa kampaň uberá, naväzuje na nedávnu kampaň projektu AAAPOPTÁVKA.CZ, ktorý je lídrom na českom trhu dopytov a zároveň tiež súčasťou mediálnej skupiny MAFRA, vydávateľa dvoch celoštátnych denníkov a prevádzkovateľa serveru iDNES.cz. Sprístupniť svoje služby širokej verejnosti a predovšetkým novým užívateľom, ktorí ešte nemali príležitosť dopytový systém v minulosti využiť, to je cieľom našej mediálnej kampane," doplnila Lada Rajtrová, marketingová manažérka projektu AAADOPYT.SK.


<< Zpět na výpis

Kde se o nás píše

NOVAIdnes.czČTKPODNIKATEL.CZMěšec.czEKONOMLupa.czeulog.czPRESSWEB

Hodnotenie firiem zákazníkmi - pozrite sa na realizované dopyty

Ďalšie hodnotenie